**Maak kennis met de baanbrekende Asuga XLR 6S RTR Buggy van Team Corally**
Ervaar een ongeëvenaarde rit met de grootse en baanbrekende Asuga XLR 6S RTR Buggy van Team Corally. Omdat hij 15% groter is dan de conventionele 1/8 buggy's, is hij een klasse apart! Gemaakt met nauwgezette precisie en aandacht voor de kleinste details, belooft de Asuga XLR de snelste, meest veerkrachtige en best presterende RC-buggy tot nu toe te zijn. Als klap op de vuurpijl is hij verkrijgbaar in drie verschillende carrosseriekleuren. Klaar om je bashing-ervaring naar een hoger niveau te tillen?
Grootte doet er toe!
De gestalte van de Asuga XLR onderscheidt hem door zijn grotere bodemvrijheid, uitgebreide veerbewegingen en grootschalige componenten. Dit alles gemonteerd op een gloednieuw chassis doordrenkt met de betrouwbare en krachtige 6S-aandrijflijntechnologie waar de 1/8 schaalmodellen van Team Corally om worden geroemd.
Duik in de opvallende kenmerken van Asuga XLR:
• Opmerkelijke 70% onderdelencompatibiliteit met bestaande Team Corally 1/8 schaalmodellen.
• Stevige chassisplaat met aluminium kern van 3 mm, aangevuld met beschermende zijbarrières.
• Een ultrastabiel centraal chassisbeugelsysteem.
• CNC-ontworpen verstelbare aluminium motorsteun, gecombineerd met een gecombineerd aluminium en stalen middendifferentieel.
• Aanzienlijke 16 mm grote boring, aluminium met schroefdraad, met olie doordrenkte schokbrekers in combinatie met stevige veren, verfijnde 4 mm zuigers en verlengde onderste schokdemperuiteinden.
• CNC-vervaardigde 5 mm dikke aluminium schoktorens aan de voor- en achterkant.
• Enorme, duurzame draagarmen van composiet, versterkt met aluminium scharnierpennen en draaikogelhouders. De voorste armen zijn ook voorzien van een unieke aerocontrolkit, die de neerwaartse kracht en de stuurprecisie verbetert.
• Een robuuste 8 mm aluminium ophangpinhouder, verankerd met acht 4 mm schroeven, inclusief verstelbare composiet toespoorblokken.
• Zwaargewicht composiet stuurblokken met een vernieuwd kussenkogelvergrendelingsmechanisme.
• Uitgebreide composiet achternaven.
• Veerkrachtige composiet stuurinrichting en bovenste camberverbindingen.
• Drie precisie-, vloeistofgevulde differentiëlen met CNC-helisch gesneden metalen tandwielen.
• Versterkte S2-stalen aandrijfverbindingen en assen.
• ABEC-3 kogellagers met rubberen afdichting.
• Moderne chassisbeschermplaten bekroond met een eigentijdse voorbumper.
• Strakke 130 mm Sprint RXA-banden met hoge grip, gebouwd voor 6S-kracht.
• Betrouwbaar CT2R-transmissiesysteem van 2,4 GHz met pistoolgreep, digitale aanpassingen, stuursnelheidscontrole en servo-omkeringen.
• Hoogwaardige Kuron 825 4-polige, 2050kV borstelloze motor.
• Naadloze 6S-ready Torox 185 ESC met instelbare gebruikersinstellingen.
• HV7225 hogesnelheidsstuurservo uitgerust met metalen tandwielen en een formidabel koppel van 25 kg.