Een upgrade van de al krachtige X-Maxx. Meer Spanning, meer stroom, dus veel meer kracht en snelheid. Onverbiddelijke 4X4 kracht, mammoet grootte, en bekroonde innovatie de X-Maxx ultieme monster truck. Met meer dan 30 volt extreme 8s macht, X-Maxx tart de natuurkunde, met het loslaten van jaw-dropping acceleratie en 50+ mph snelheden. Ontworpen om het meest extreme terrein te veroveren met brute real-world kracht en stevigheid, X-Maxx is de definitie van Traxxas Tough™.
X-Maxx 8s Power-Up®
Bereid jezelf voor om het meest Krachtige Ready-To-Race® Systeem Te ervaren van Traxxas!
X-Maxx is een geheel nieuw, clean-sheet ontwerp, ontworpen vanaf het begin tot Traxxas Tough™ naar een geheel nieuw niveau. Onverbiddelijke 4X4 kracht, mammoet grootte en woeste vastberadenheid maakt dit machtige monster een echt waardige opvolger van de Maxx® erfenis.
Exclusief zelfoprichtend
Voor X-Maxx, zouden monster trucks soms omgekeerd rollen, waardoor de actie tot een halt kwam. Nu, door op een knop te drukken komt Traxxas innovatie X-Maxx terug over op zijn wielen, zodat u snel weer plezier kunt hebben.
Extreme Power
Ruim over-vermogen, blijft de X-Maxx aan zijn Maxx® DNA. 8s 30+ volt Dual-LiPo kracht en een Velineon 1200XL Big Block™ motor systeem, zorgt voor de X-Maxx een brutale kracht en een ontzag wekkende snelheid dat de enorme omvang volledig trotseert.
Formaat Wint
X-Maxx is enorm. Grootte wint door u het voordeel te geven om over en door extreme landschappen te poweren. Mammoet 8-inch grote banden, lange arm vering en grote bodemvrijheid overwinnen de omgeving voor vrijwel niet te stuiten Monster truck plezier.
Lengte:
29.84 inches (758mm)
Front Spoor:
21.26 inches (540mm)
Achter Spoor:
21.26 inches (540mm)
Bodem Vrijheid:
4 inches (102mm)
Gewicht:
19.1lbs (8.66kg)
Hoogte (ride):
13.79 inches (350mm)
Wielbasis:
18.92 inches (480mm)
Schokbreker Lengte:
7.4 inches (187mm)
Banden (voor-gelijmd):
8.0x4.0 inches (203mm)
Wielen:
4.3x5.7 inches (110x145mm)
Snelheids Regelaar:
Velineon VXL-8s
Motor (electrisch):
Velineon 1200
Transmissie:
Single-Speed
Overall Drive Ratio:
8.24 (stock, out-of-box)
Differentieel Type:
Sealed, Hardened Steel Bevel, Limited Slip
Gear Pitch:
1.0-Pitch
Chassis Structure/Material:
Composite Nylon Tub
Brake Type:
Electronic
Drive System:
Shaft-Driven 4WD
Steering:
Bellcrank
Radio System:
TQi™ 2.4GHz Transmitter with TSM receiver™
Servo:
Torque: 365oz. Speed: 0.17 sec/ 60 degrees(6.0V)
Top Speed:
50+ MPH with two 4s LiPo Batteries
Skill Level:
6
Battery Tray:
197mm x 51.5mm x 44mm
Required Batteries:
4 "AA" (transmitter)
30+ Volt Extreme 8s Power
De nieuwe VXL-8s snelheidsregeling is een geheel nieuw Traxxas ontwerp met geavanceerde microprocessor en geavanceerde software voor een soepele responsieve prestaties en die een rijke feature set bevat. De multi-layer circuit board is geoptimaliseerd voor compromisloze power high-current levering en massale punch. Nieuwe ingebouwde bescherming circuit kunt u stroom geven met zorgeloze ongedwongenheid. Duidelijke LEDs aan boord van de ESC houden u direct op de hoogte van spanning, stroom, en de temperatuur, zonder vervelende knipperende patronen te decoderen. Het nieuwe ingebouwde power panel is voorzien van een high-current BEC-uitgang en een zekering beschermde batterij directe energiebus voor toekomstige accessoires.
Maxx Duty Aandrijving
Het is geen geheim dat de X-Maxx er van houdt om met vol gas onder de zwaarste omstandigheden te spelen en nu met het toevoegen van nog meer kracht. Dit straft zeker de aandrijflijn af, dus de Traxxas ingenieurs gingen weer aan het werk om ervoor te zorgen dat de X-Maxx klaar was voor vol gas op de baan vooruit. Nieuwe hoge sterkte precisie stalen tandwielen vervangen de originelen in het gehele aandrijfsysteem. All-nieuwe ring en tandwielen gebruik maken van een grotere module en speciale legeringen de zwaarste set die ooit is geproduceerd door Traxxas. Het enorme koppel van de tap kan zelfs de beste slipper clutch overmeesteren, zodat een nieuwe schokabsorberende Cush Drive™ zijn plaats in neemt. Grotere aandrijfas diameter worden gegeven om het draaiende koppel te leveren naar de wielen. Grotere hoofdlagers verbeteren de duurzaamheid. Het maakt niet uit wat voor soort plezier je achter het stuur wilt hebben, X-Maxx is klaar om het te geven.
Torque-Biasing Center Aandrijving
Een geheel nieuwe functie die deel uitmaakt van de X-Maxx Power-Up is de Torque Biasing Center Drive unit. Deze heavy duty gegoten aluminium aandrijving verbetert voor/achter energieverdeling voor absoluut verbijsterend vierwielaandrijving acceleratie. Het is afgestemd op altijd direct, wielen-up punch van de lijn en naadloze, vrijwel onzichtbaar werking op snelheid. Een Powered-Up X-Maxx verschroeit over en door scherpe ruw terrein als niets anders. Hou je niet in! Begraaf het gaspedaal en ga groot!
Velineon VXL-8s Brushless Power System
VXL-8s Waterproof Electronic Speed Control
8s LiPo compatible
Built-in cooling fan
Machined heat sinks
10-gauge silicone wire
Velineon 1200XL Brushless Motor
"Big Block" brushless motor
4-pole 1200 Kv
5mm output shaft
Aluminum slip-on heat sink
Easy to use mounting method
50+ MPH with two 4s LiPo Batteries
Traxxas Stability Management
Helps prevents spinouts and loss of control
Adjusts from off to 100% assistance from the Transmitter
TQi 2.4GHz High Output radio system
TQi 2.4GHz transmitter
Traxxas Link enabled
TQi 2.4GHz 5-channel micro receiver (#6533) with fail-safe security and integrated telemetry ports
Automatically stores and loads settings for up to 30 Traxxas Link-enabled models-just switch on and drive, "model selection" is not required
Multi-Function knob
Adjustable steering and throttle percentage (dual rates)
Adjustable steering and throttle sensitivity (exponential)
Adjustable steering and throttle end points
High 13ms frame rate and near-zero latency for responsive control
Telemetry-ready 5-channel micro receiver with dual channel-1 inputs
BEC Voltage and Motor Temperature Sensors Installed
New body mount system
Quick one-hand installation and removal
Uses pivoting rear latch mechanism
Eliminates body posts and clips
Drivetrain
Full-time shaft-driven 4-wheel drive
All-steel CVD's
24mm splined wheel hexes
Wheel hexes retained with a clip
17mm hex on outside of wheel
Sealed, silicone fluid-filled diffs
Splined outdrives attached with external thru-bolt method
Heavy-duty fan-cooled slipper clutch
Fully machined aluminum stub axles
Splined aluminum center driveshaft
New motor mounting system
Precision, preset gear mesh adjustments
No manual gear mesh adjustments are required
Motor retention separate from gear mesh
New modular composite chassis
Rigid Chassis Structure
Modular chassis design interlocks with front and rear bulkheads
Motor mounts to rear bulkhead to eliminate gear crunching flex
Easy to service and access components
Driveline is sealed in the chassis to keep out dirt and grit
New battery retention system
No body clips or hook and loop straps
Battery hold-downs pivot for easy access
Adjustable for battery size
More secure than conventional retention systems
Integrated into chassis top brace for improved battery tray and chassis stiffness
New steering bell cranks and servo saver
New high-output steering servo
Wired directly into the RX box, no external wires seen on chassis
New mounting system to fully support case
Double-shear, bearing supported servo horn
Suspension
Engineered to optimize suspension travel and steering angles
All critical suspension points have double shear strength
High strength steel suspension pins used throughout
Suspension pins retainers won't come loose or "back-out"
4mm machined pivot balls
C-hub and steering block geometry maximizes steering angle
Adjustable roll center
Fixed, high-strength camber and toe links
Steel upper and lower tie bars
Full contact sealed bearings used in exposed locations
New GTX Shocks
Machined aluminum threaded body
Extra-large bore and capacity
5.2mm damper shaft
Lower seal cartridge includes integrated wiper seal combination
Adjustable upper spring retainer
Plastic shock caps with pivot balls
Fixed shock locations
Lower spring perches bolted on
Bumpers