TRAXXAS X-MAXX 4WD VXL-8S MONSTERTRUCK TQI TSM (NO BATTERY/CHARGER), SOLAR FLARE

Vanaf: 1199,95

Een upgrade van de al krachtige X-Maxx. Meer Spanning, meer stroom, dus veel meer kracht en snelheid. Onverbiddelijke 4X4 kracht, mammoet grootte, en bekroonde innovatie de X-Maxx ultieme monster truck. Met meer dan 30 volt extreme 8s macht, X-Maxx tart de natuurkunde, met het loslaten van jaw-dropping acceleratie en 50+ mph snelheden. Ontworpen om het meest extreme terrein te veroveren met brute real-world kracht en stevigheid, X-Maxx is de definitie van Traxxas Tough™.

X-Maxx 8s Power-Up®

Bereid jezelf voor om het meest Krachtige Ready-To-Race® Systeem Te ervaren van Traxxas!

X-Maxx is een geheel nieuw, clean-sheet ontwerp, ontworpen vanaf het begin tot Traxxas Tough™ naar een geheel nieuw niveau. Onverbiddelijke 4X4 kracht, mammoet grootte en woeste vastberadenheid maakt dit machtige monster een echt waardige opvolger van de Maxx® erfenis.

Exclusief zelfoprichtend

Voor X-Maxx, zouden monster trucks soms omgekeerd rollen, waardoor de actie tot een halt kwam. Nu, door op een knop te drukken komt Traxxas innovatie X-Maxx terug over op zijn wielen, zodat u snel weer plezier kunt hebben.

Extreme Power

Ruim over-vermogen, blijft de X-Maxx aan zijn Maxx® DNA. 8s 30+ volt Dual-LiPo kracht en een Velineon 1200XL Big Block™ motor systeem, zorgt voor de X-Maxx een brutale kracht en een ontzag wekkende snelheid dat de enorme omvang volledig trotseert.

Formaat Wint

X-Maxx is enorm. Grootte wint door u het voordeel te geven om over en door extreme landschappen te poweren. Mammoet 8-inch grote banden, lange arm vering en grote bodemvrijheid overwinnen de omgeving voor vrijwel niet te stuiten Monster truck plezier.

Lengte:

29.84 inches (758mm)

Front Spoor:

21.26 inches (540mm)

Achter Spoor:

21.26 inches (540mm)

Bodem Vrijheid:

4 inches (102mm)

Gewicht:

19.1lbs (8.66kg)

Hoogte (ride):

13.79 inches (350mm)

Wielbasis:

18.92 inches (480mm)

Schokbreker Lengte:

7.4 inches (187mm)

Banden (voor-gelijmd):

8.0x4.0 inches (203mm)

Wielen:

4.3x5.7 inches (110x145mm)

Snelheids Regelaar:

Velineon VXL-8s

Motor (electrisch):

Velineon 1200

Transmissie:

Single-Speed

Overall Drive Ratio:

8.24 (stock, out-of-box)

Differentieel Type:

Sealed, Hardened Steel Bevel, Limited Slip

Gear Pitch:

1.0-Pitch

Chassis Structure/Material:

Composite Nylon Tub

Brake Type:

Electronic

Drive System:

Shaft-Driven 4WD

Steering:

Bellcrank

Radio System:

TQi™ 2.4GHz Transmitter with TSM receiver™

Servo:

Torque: 365oz. Speed: 0.17 sec/ 60 degrees(6.0V)

Top Speed:

50+ MPH with two 4s LiPo Batteries

Skill Level:

6

Battery Tray:

197mm x 51.5mm x 44mm

Required Batteries:

4 "AA" (transmitter)

30+ Volt Extreme 8s Power

De nieuwe VXL-8s snelheidsregeling is een geheel nieuw Traxxas ontwerp met geavanceerde microprocessor en geavanceerde software voor een soepele responsieve prestaties en die een rijke feature set bevat. De multi-layer circuit board is geoptimaliseerd voor compromisloze power high-current levering en massale punch. Nieuwe ingebouwde bescherming circuit kunt u stroom geven met zorgeloze ongedwongenheid. Duidelijke LEDs aan boord van de ESC houden u direct op de hoogte van spanning, stroom, en de temperatuur, zonder vervelende knipperende patronen te decoderen. Het nieuwe ingebouwde power panel is voorzien van een high-current BEC-uitgang en een zekering beschermde batterij directe energiebus voor toekomstige accessoires.

Maxx Duty Aandrijving

Het is geen geheim dat de X-Maxx er van houdt om met vol gas onder de zwaarste omstandigheden te spelen en nu met het toevoegen van nog meer kracht. Dit straft zeker de aandrijflijn af, dus de Traxxas ingenieurs gingen weer aan het werk om ervoor te zorgen dat de X-Maxx klaar was voor vol gas op de baan vooruit. Nieuwe hoge sterkte precisie stalen tandwielen vervangen de originelen in het gehele aandrijfsysteem. All-nieuwe ring en tandwielen gebruik maken van een grotere module en speciale legeringen de zwaarste set die ooit is geproduceerd door Traxxas. Het enorme koppel van de tap kan zelfs de beste slipper clutch overmeesteren, zodat een nieuwe schokabsorberende Cush Drive™ zijn plaats in neemt. Grotere aandrijfas diameter worden gegeven om het draaiende koppel te leveren naar de wielen. Grotere hoofdlagers verbeteren de duurzaamheid. Het maakt niet uit wat voor soort plezier je achter het stuur wilt hebben, X-Maxx is klaar om het te geven.

Torque-Biasing Center Aandrijving

Een geheel nieuwe functie die deel uitmaakt van de X-Maxx Power-Up is de Torque Biasing Center Drive unit. Deze heavy duty gegoten aluminium aandrijving verbetert voor/achter energieverdeling voor absoluut verbijsterend vierwielaandrijving acceleratie. Het is afgestemd op altijd direct, wielen-up punch van de lijn en naadloze, vrijwel onzichtbaar werking op snelheid. Een Powered-Up X-Maxx verschroeit over en door scherpe ruw terrein als niets anders. Hou je niet in! Begraaf het gaspedaal en ga groot!

Velineon VXL-8s Brushless Power System

VXL-8s Waterproof Electronic Speed Control

8s LiPo compatible

Built-in cooling fan

Machined heat sinks

10-gauge silicone wire

Velineon 1200XL Brushless Motor

"Big Block" brushless motor

4-pole 1200 Kv

5mm output shaft

Aluminum slip-on heat sink

Easy to use mounting method

50+ MPH with two 4s LiPo Batteries

Traxxas Stability Management

Helps prevents spinouts and loss of control

Adjusts from off to 100% assistance from the Transmitter

TQi 2.4GHz High Output radio system

TQi 2.4GHz transmitter

Traxxas Link enabled

TQi 2.4GHz 5-channel micro receiver (#6533) with fail-safe security and integrated telemetry ports

Automatically stores and loads settings for up to 30 Traxxas Link-enabled models-just switch on and drive, "model selection" is not required

Multi-Function knob

Adjustable steering and throttle percentage (dual rates)

Adjustable steering and throttle sensitivity (exponential)

Adjustable steering and throttle end points

High 13ms frame rate and near-zero latency for responsive control

Telemetry-ready 5-channel micro receiver with dual channel-1 inputs

BEC Voltage and Motor Temperature Sensors Installed

New body mount system

Quick one-hand installation and removal

Uses pivoting rear latch mechanism

Eliminates body posts and clips

Drivetrain

Full-time shaft-driven 4-wheel drive

All-steel CVD's

24mm splined wheel hexes

Wheel hexes retained with a clip

17mm hex on outside of wheel

Sealed, silicone fluid-filled diffs

Splined outdrives attached with external thru-bolt method

Heavy-duty fan-cooled slipper clutch

Fully machined aluminum stub axles

Splined aluminum center driveshaft

New motor mounting system

Precision, preset gear mesh adjustments

No manual gear mesh adjustments are required

Motor retention separate from gear mesh

New modular composite chassis

Rigid Chassis Structure

Modular chassis design interlocks with front and rear bulkheads

Motor mounts to rear bulkhead to eliminate gear crunching flex

Easy to service and access components

Driveline is sealed in the chassis to keep out dirt and grit

New battery retention system

No body clips or hook and loop straps

Battery hold-downs pivot for easy access

Adjustable for battery size

More secure than conventional retention systems

Integrated into chassis top brace for improved battery tray and chassis stiffness

New steering bell cranks and servo saver

New high-output steering servo

Wired directly into the RX box, no external wires seen on chassis

New mounting system to fully support case

Double-shear, bearing supported servo horn

Suspension

Engineered to optimize suspension travel and steering angles

All critical suspension points have double shear strength

High strength steel suspension pins used throughout

Suspension pins retainers won't come loose or "back-out"

4mm machined pivot balls

C-hub and steering block geometry maximizes steering angle

Adjustable roll center

Fixed, high-strength camber and toe links

Steel upper and lower tie bars

Full contact sealed bearings used in exposed locations

New GTX Shocks

Machined aluminum threaded body

Extra-large bore and capacity

5.2mm damper shaft

Lower seal cartridge includes integrated wiper seal combination

Adjustable upper spring retainer

Plastic shock caps with pivot balls

Fixed shock locations

Lower spring perches bolted on

Bumpers

Prijzen

€ 1199,95
Bol.com Bekijk